מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה - מה שצריך לדעת

מצלמות אבטחה הפכו בשנים האחרונות למוצר שכיח בכל בית ועסק. למצלמות אבטחה תפקיד חשוב בהגנה וביטחון על בני הבית או העובדים במשרד במהלך כל שעות היום והלילה גם בשעות שאיננו נמצאים. באמצעות מצלמות אבטחה ניתן להגן על ביתנו או משרדנו במשך 24/7, מפני פריצות וגניבות, כניסה של אנשים או בעלי חיים לא רצויים אל עבר שטח ביתנו.

מצלמות אבטחה לבית ולעסק

מצלמות אבטחה לבית ולעסק, אלו המקומות הנפוצים ביותר להתקנת מצלמות אבטחה. הבית הוא חלק בלתי נפרד מחיינו וגם לעסק יש חשיבות לא קטנה בחיי היום יום שלנו. על מנת להגן על המקום האינטימי שלנו ועל משרדנו בשעות שאיננו נמצאים שם, חשוב שמצלמות האבטחה יאבטחו את המקום בצורה היעילה ביותר. באמצעות מצלמות אבטחה לבית או לעסק ניתן לעקוב אונליין על הנעשה בשטח ואף לאתר אנשים חשודים המנסים להיכנס.

מצלמה נסתרת לבית

מצלמה נסתרת לבית היא אחת הפתרונות המעולים שיש לשוק המצלמות להציע. מדובר על מצלמה זעירה שניתן להסתיר אותה בתוך מנורה, שעון מעורר או כל מקום אחר והיא משתלבת נהדר בסביבה מבלי שיבחינו בה. עם מצלמה נסתרת לבית תוכלו לראות את כל מה שאתם צריכים בזמן אמת, בין אם זה את המטפלת שמתעללת בילדכם שאינכם בבית, לראות את הפורצים שחדרו אליכם לבית, לראות בעלי חיים נכנסים לביתכם וכן לראות אנשים לא רצויים שמנסים להיכנס לשטח האינטימי והאישי שלכם.

התקנת מצלמות אבטחה

התקנת מצלמות אבטחה ע"י סיקרט מערכות אבטחה תיתן לכם ביטחון והגנה בכל שעות היממה גם שאינכם נמצאים בבית או בעסק. בסיקרט מערכות אבטחה, תמצאו את מצלמות האבטחה המקצועיות והאיכותיות ביותר.

צוות העובדים של סיקרט מערכות הוא צוות מקצועי, מיומן ובעל ניסיון רב בתחום התקנת מצלמות האבטחה לבית ולעסק היודע מה הוא עושה. הצוות עובד בצורה מקצועית ונקייה בעת התקנת המצלמות כך שאפילו סמרטוט לא תצטרכו להעביר אחרינו.

העובדים המקצועיים של סיקרט מערכות אבטחה עובדים עם הציוד האיכותי והטוב ביותר על מנת שאתם תוכלו ליהנות ממנו לאורך שנים רבות.

בסיקרט מערכות התקנת המצלמות נעשית תוך יום עסקים אחד בלבד, וכוללת אחריות מלאה של שנה. כך שגם לאחר ההתקנה יש לכם תמיד למי לפנות.

התקנת מצלמות אבטחה

יצאנו במבצע משתלם במיוחד

סט 4 מצלמות כיפה\צינור 2 מגה פיקסל בטכנולוגיית AHD + מערכת הקלטה החל מ-1600 ש"ח
במבצע

למה לבחור אותנו?

אנו דוגלים במקצועיות

0
מעל עשר שנות ניסיון
0 +
מאות לקוחות מרוצים

משפרים את רמת האבטחה בבית בעסק או בכל מקום אחר שצריכים אותנו

מצלמות אבטחה לבית
שיפור הביטחון בבית 92%
מצלמות אבטחה בעסק
שיפור הביטחון בעסק 95%
מצלמות אבטחה לגן ילדים
שיפור הביטחון בגן ילדים 96%
שילוב של מערכות אבטחה
שיפור הביטחון 99%

אז מה בדיוק אנו מציעים?

  • צוות זמין עבורכם להתקנה תוך יום עסקים
  • עבודה מקצועית ונקייה שתקנה לכם ראש שקט
  • שירות אישי ואמין עם שנה אחריות על כל המוצרים (גם לאחר ההתקנה אנו איתכם)
  • עובדים עם הציוד האיכותי ביותר
  • מחירים משתלמים במיוחד
  • שיחת ייעוץ חינם!

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים כאן ונדבר ממש בקרוב

חלק מהפרוייקטים שלנו

אולי יעניין אותכם

מצלמות אבטחה בתל אביב

מצלמות אבטחה בתל אביב – סיקרט מערכות תל אביב היא עיר גדולה ומאוכלסת, עם רמת פשיעה גבוהה יחסית. לכן, חשוב מאוד להיעזר במצלמות אבטחה כדי

קרא עוד »
קודן מכני

התקנת מנעול מכני

התקנת מנעול מכני (מנעול שבת) על ידי סיקרט מערכות סיקרט מערכות היא חברה המתמחה בהתקנת מנעולים ומערכות אבטחה. החברה מתקינה מגוון רחב של מנעולים, כולל

קרא עוד »
קודן לדלת

התקנת קודן לדלת

התקנת קודן לדלת כניסה: פתרון אבטחה נוח ומודרני קודן לדלת כניסה הוא מכשיר אלקטרוני המאפשר פתיחה של דלת באמצעות הקלדת קוד סודי. קודנים הפכו לפתרון

קרא עוד »