התקנת אינטרקום ובקרות כניסה

אינטרקום

בשנים האחרונות ניתן לראות בתים פרטיים וציבוריים הכוללים מערכת אינטרקום על מנת להגן על שטח המבנה. אם בעבר מערכות האינטרקום היו בסיסיות ביותר כיום מערכות האינטרקום מתקדמות יותר וכוללות מגוון נרחב של מערכות אינטרקום הכוללים מערכות שמחוברות לטלוויזיה, לטלפון ואפילו לאפליקציה.

אינטרקום לבית

אינטרקום לבית כוללים מגוון נרחב של סוגי אינטרקום החל מאינטרקום לבית בסיסי הכולל שפופרת, אינטרקום עם מסך, אינטרקום לקו טלפון ואף אינטרקום למרכזיה. כל אחד מסוגי האינטרקום מותאם לצורכי הלקוח ונותן הגנה מלאה ובטוחה לאורך כל שעות היום במשך שבעה ימים בשבוע. כך שכל מה שנותר זה לבחור את סוג מערכת האינטרקום לבית שאתם צריכים.

אינטרקום לבית פרטי

אינטרקום לבית פרטי נועד להגן על הבית הפרטי שלכם, זה יכול להיות וילה, יחידת דיור או כל שטח אחר אשר דורש הגנה מרבית במהלך שעות היום מפני פורצים וגנבים. אינטרקום לבית פרטי יכול להיות משולב עם מצלמת אבטחה או מסך טלוויזיה או להיות מחובר לאתר אינטרנט. כמו כן, מולמץ לעשות אינטרקום קודן אשר יגן עלינו בצורה הטובה ביותר בשילוב מצלמת אבטחה או לבד.

מערכת אינטרקום

על מנת לזהות את האנשים מחוץ לדלת הבית יש צורך במערכת אינטרקום. מערכת אינטרקום עוזרת לזהות את האדם מאחורי הדלת בשניות אחדות, ולתת לנו מידע לגבי אתו אדם. כך שאם אתם רואים אנשים שלא מוכרים לכם, לא תצטרכו לפתוח את הדלת. מערכת אינטרקום מעבירה את הנתונים באמצעות מערכת הווי פיי אם מדובר על מערכת שמחוברת לאפליקציה וחוסכת את הצורך בחיווט. את ערכת האינטרקום יש להתאים ללקוח בהתאם לצרכיו האישיים. כך שאנשים מבוגרים יותר יוכלו ליהנות מלחצן מצוקה בעת הצורך ולקבל עזרה מצוות סיירים שיגיע למקום.

אינטרקום אלחוטי

מערכת אינטרקום אלחוטי היא מערכת מתקדמת וחדישה המאפשרת לזהות אנשים זרים מאחורי הדלת בטרם פתיחת הדלת. מערכת אינטרקום אלחוטי עוזרת בזיהוי האנשים דרך המערכת עצמה. סוגי אינטרקום אלחוטי כוללים חיבור  טלוויזיה או חיבור טלפון בבית או לאפליקציה סללולארית. באמצעות כל אחד מסוגי מערכות האינטרקום האלחוטי ניתן לזהות בקלי קלות את האנשים מחוץ לדלת הבית ולהחליט אם לפתוח להם את הדלת או לא.

קודן לדלת

קודן לדלת הוא לוח מקשים המאפשר כניסה לבית באמצעות הקשת קוד פרטי. קודן לדלת כולל מגוון סוגי קודנים הכוללים טביעת אצבע, תג שמתקרבים אליו או אף צ'יפ מיוחד. סוג הקודן מותאם לצרכי הלקוח.

בסיקרט מערכות אבטחה תמצאו מגוון נרחב של קודנים לדלת הכוללים חיווט הפאנל החיצוני לארון התקשורת. החיבור נעשה באמצעות העברת כבל דרך צנרת לארון התקשרות הנמצא בתוך הבית.

התקנת קודן לדלת מתבצע ע"י אנשי המקצוע אשר להם ניסיון ומיומנות רבה בתחום התקנת קודנים לדלת. כמו כן, התקנת קודן לדלת מתבצעת תוך יום עסקים אחד וכולל שנה אחריות.

קודן לדלת

למה לבחור אותנו?

אנו דוגלים במקצועיות

0
מעל עשר שנות ניסיון
0 +
מאות לקוחות מרוצים

יצאנו במבצע משתלם במיוחד

אינטרקום מתכתי לבית או לעסק קל לתפעול להתקנה חיצונית עמיד בפני נזקי תנאי מזג אוויר קשים כולל מסך מגע לד 7 אינצ' + ממשק מלא בעברית ותמיכה 24/7 החל מ - 1490 ש"ח
לזמן מוגבל

אז מה בדיוק אנו מציעים?

  • אנו זמינים עבורכם להתקנה תוך יום עסקים
  • עבודה מקצועית ונקייה שתקנה לכם ראש שקט
  • שירות אישי ואמין עם שנה אחריות על כל המוצרים (גם לאחר ההתקנה אנו איתכם)
  • עובדים עם הציוד האיכותי ביותר
  • מחירים משתלמים במיוחד
  • שיחת ייעוץ חינם!

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים כאן ונדבר ממש בקרוב

חלק מהפרוייקטים שלנו

אולי יעניין אותכם

קודן מכני

התקנת מנעול מכני

התקנת מנעול מכני (מנעול שבת) על ידי סיקרט מערכות סיקרט מערכות היא חברה המתמחה בהתקנת מנעולים ומערכות אבטחה. החברה מתקינה מגוון רחב של מנעולים, כולל

קרא עוד »
קודן לדלת

התקנת קודן לדלת

התקנת קודן לדלת כניסה: פתרון אבטחה נוח ומודרני קודן לדלת כניסה הוא מכשיר אלקטרוני המאפשר פתיחה של דלת באמצעות הקלדת קוד סודי. קודנים הפכו לפתרון

קרא עוד »

מערכת אזעקה לבית

מערכת אזעקה: יתרונות, חסרונות, התקנה ותחזוקה בית הוא המקום הבטוח ביותר שלנו, אבל גם הוא חשוף לסכנות רבות, החל מפריצות ועד לשרפות. מערכת אזעקה לבית

קרא עוד »