מערכת אזעקה לבית

מערכת אזעקה לבית – אלמנט חשוב לביטחון שלך

אין אדם שאינו חפץ להיות מוגן, במיוחד במרחב המחיה שלו ושל בני משפחתו – ביתו. כולנו מבקשים לשלוט במצבים, כמו הגרועים ביותר, למשל פריצה. זו הסיבה כי רבים מתקינים מערכת אזעקה לבית. תכנון מערכת אזעקה, חייב להתחיל באפיון צרכים ולפי אורח החיים של בעל ובני הבית. ישנם שתי מערכות, הראשונה היא מערכת קווית והשנייה היא מערכת אזעקה אלחוטית, כך שיש לעמוד על טיב שתי המערכות ולהחליט איזו מהן תתאים לכם ביותר.

ההבדל בין מערכת אזעקה קווית ומערכת אזעקה אלחוטית

במערכת אזעקה קווית, יש לחבר באמצעות חיבור פיזי באמצעות חיווט בין החיישנים למרכז הבקרה המרכזי. ההתקנה של מערכת אזעקה לבית שהיא קווית, היא הרבה יותר מורכבת וכאשר ישנה תקלה, התיקון גם יהיה מורכב יותר. כאשר מעוניינים לדעת את ההבדל והמהות של אזעקה אלחוטית, מערכת זו, עובדת באמצעות תקשורת אלחוטית כגון FI-WI , או טכנולוגיית ZIGBEE או ZIGWAVE. מערכת אלחוטית ניידת וניתן להעבירה למקום אחר בעת מעבר בית או דירה, כאשר בניגוד למערכת אזעקה קווית, המערכת נשארת בית הקודם וכספכם פשוט ירד לטמיון.

ממה מורכבת מערכת אזעקה לבית?

רבים מסתקרנים לדעת ממה מורכבת מערכת אזעקה לבית. המערכת למעשה מורכבת ממספר אלמנטים ואלה הם:

  • יחידת בקרה מרכזית (רכזת)
  • מקשים לתכנות- מה שמפעיל ומנטרל את מערכת האזעקה
  • צופר או סירנה
  • גלאים פנימיים וחיצוניים
  • סוללת גיבוי
  • חיישנים

יש לציין, כי תמיד אפשר לשדרג את מערכת האזעקה באמצעות הוספת אלמנטים כגון:גלאי בטיחות לשליטה ב-IP, כרטיס להרחבת אזורים, כרטיס גילוי באמצעות הטלפון הנייד ועוד.

התחשבות באורח החיים לפני שחושבים להתקין אזעקה ביתית

עליכם להתחשב באורח החיים של בני הבית, לפני שתחשבו על התקנת מערכת אזעקה לבית. לדוגמא אם בני הבית נוהגים להסתובב בבית בשעות המאוחרות של הלילה, אם יש חיות מחמד שחיות בבית וכדומה.יש לציין, כי השקעה כספית במערכת אזעקה היא לטווח ארוך. שימו לב,כי מערכת האזעקה תהיה קלה לשימוש, אך גם ללא השתלטות קלה מצד הפורצים.. מומלץ להתייעץ עם יועץ מיגון שיתאם לכם את האזעקה המתאימה ביותר.

אופציות שונות בהתקנת אזעקות

היום, יש מבחר רב של מערכות אזעקה  יש כאלה שהן מערכות ממוחשבות וישנן כאלה שאף מחוברות אל מוקד חירום ויש שהתשתית שלהן בנויה מחיישנים. יש לדעת, כי לא כל עלות ולא כל מערכת אזעקה מתאימה לכל אחד, כך שיש לבדוק לעומק, למצוא מערכת אזעקה לבית, אשר תתאים לצרכיכם ולתקציב העומד לרשותכם. אם ביטחתם את ביתכם, חברת הביטוח תחייב אתכם להתקין אזעקה, מה שמראה כי האזעקה אכן תגן עליכם ותרתיע אורחים בלתי קרואים.

שילוב של אזעקה ביתית עם מערכת של בית חכם

קיימות מערכות אזעקה אשר משתלבות עם מערכת בית חכם, מה שמאפשר שליטה בשאר המערכות ועל כל מה שמתרחש בבית. תוכלו לבדוק בכל רגע נתון, אם באמצעות הטלפון החכם שלכם או בעזרת המחשב הנייד מה קורה בבית. מומלץ להתקין גם מצלמות אבטחה משוכללות. מדובר על מצלמות בעלות זיהוי חכם- וידיאו אנליטיקה. מומלץ לבצע הגנה היקפית על ביתכם, כך שגם אתם וגם בני ביתכם, יחושו ביטחון באמצעות מערכת אזעקה לבית, אשר תתאים לנתונים ולצרכים שלכם ,ממש כמו כפפה ליד.

שימוש בגלאי נפח במערכת האזעקה הביתית

למי שמתקין, או מתכנן להתקין מערכת אזעקה לבית,השאלה הראשונה היא האם יש לעשות שימוש בגלאים בחלק הפנימי או החיצוני של הבית. אז התשובה היא, כי ישנם בתים שיש בהם חצרות ואולי אף מרפסות שהן נמוכות יותר משאר הבתים ומהן , ניתן יהיה לחדור לאזורים השונים בבית. במקרה זה, ברור שקיים הצורך להתקין גלאים חיצוניים. ברגע שתתקינו גם גלאים פנימיים (בתוך הבית) תהיה לכם הגנה מרבית. הגלאים החיצוניים מתריעים הרבה לפני שהפורצים חודרים לבית .עוד פרט חשוב, בעת השהייה בבית, קיימת אפשרות להפעלת הגלאים החיצוניים, מה שיאפשר לכם להסתובב בבית בבטחה.

 אל תחסכו ברכישה והתקנה של מערכת אזעקה איכותית לבית

מה שחשוב הוא, שדווקא בנושא הביטחון והבטיחות שלכם, אל תחסכו. זו הסיבה כי יש לרכוש אזעקה איכותית ולהתייעץ תמיד עם יועץ מיגון בעל ניסיון רב שנים וכן, כזה שמתמחה בכל מערכות האזעקה ואף יודע להמליץ על מערכת שתחזיק מעמד למשך שנים רבות. אחת מהחברות המומלצות לאזעקות היא סיקרט מערכות, אשר מתמחה כבר מעל ל- 10 שנים בהתקנה של מערכות אזעקה לעסק ולבית. החברה מעניקה שירות ואחריות לאזעקות ולהתקנה עצמה. בין השירותים שהחברה מציעה, תוכלו למצוא גם: מצלות במעגל סגור, מערכות אזעקה, אינטרקום, שירותי מנעולנות  לבית ולרכב, התקנת מנעולי כספת, נעילה חכמה, אשר כוללת: טביעת אצבע, קורא קירבה, זיהוי ועוד. השירות זמין, מקצועי ואדיב.

אזעקה לבית
אזעקה לבית

יתרונות וחסרונות של מערכת אזעקה קווית ומערכת אזעקה אלחוטית

כאשר מתכננים להתקין מערכת אזעקה לבית קווית, עלוות ההתקנה והחומרים גבוהות, בשל התקנת תשתיות וכבלים וכן, מדובר על התקנה מורכבת יותר. שנית, גם הטיפול במערכת אזעקה קווית מורכב יותר כמו למשל טיפול בחיישנים ובכבלם. כאשר מתקינים מערכת אזעקה אלחוטית לבית, עלויות ההתקנה תהיינה נמוכות יותר, היות ואין את אותן ההוצאות כמו בהתקנה של מערכת אזעקה קווית. גם מבחינת הטיפול באזעקה אלחוטית, מדובר על טיפול פשוט וקל יותר. גם מבחינת שדרוג האזעקה האלחוטית, קל יותר להוסיף בה אלמנטים מבלי לשנות את התשתית הקיימת.

מערכת אזעקה שתגרום לגורמי הביטחון להגיב במהירות

זה אחד הפרטים החשובים בהתקנת מערכת אזעקה ביתית, היות ואם אינכם נמצאים בבית, המערכת יכולה להתקשר למוקד, אשר יזעיק את מערכת החוק על כל ניסיון פריצה במהירות. חשוב להגדיר את מערכת האזעקה שתשלח התראות ישירות למכשיר הנייד שלכם באמצעות מסרון או אפליקציה מכל מקום ובכל עת. היום, הטכנולוגיה המתקדמת בכל הקשור למערכות מיגון גרמה לכך, שתוכלו תמיד להיות ערים לכל מה שקורה אצלכם בבית, גם כאשר אתם לא נמצאים בו.

זיהוי תקלות מרחוק במערכת האזעקה

עם השנים, מערכת האזעקה שלכם עשויה להתקלקל, אך אצלנו בסיקריט מערכות, ניתן יהיה לזהות את התקלה מרחוק, מבלי שטכנאי יגיע אליכם. בדרך זו, אני מעניקים שירות זמין 24/7,  וכן, מענה טלפוני ותמיכה טכנית בכל שעות היממה. בדרך זו, תהיו תמיד שקטים שתמיד בכל צרה שלא תהיה, יהיה מישהו מהצוות שלנו שיהיה צמיד זמין ויעניק לכם שירות יעיל.

לכל מערכת אזעקה יש את היתרונות והחסרונות שלה

כל יועץ מיגון, יאמר לכם כי לכל מערכת אזעקה יש את היתרונות והחסרונות שלה. למעשה מערכות האזעקה פועלות באותו האופן, אבל ההתרעה מתבצעת בצורה שונה.. לדוגמא, אם ביתכם נמצא באזור מבודד, אזעקת צופר לא תהיה שימושית. כאשר גרים באזור מאוכלס, אזעקת צופר (סירנה) כן תתאים. יש תמיד לבצע מחקר מקיף לגבי סוגי מערכת אעזעקה לבית, כך שתוכלו להבין את יועץ המיגון, אשר ישתף אתכם בהחלטותיו לגבי מערכת האזעקה המתאימה לביתכם.

על איזו מערכת אזעקה אנו ממליצים?

כאשר לקוחות רבים, שואלים אותנו על איזו מערכת אזעקה אנו ממליצים? אנו תמיד נמליץ על מערכת אזעקה אלחוטית, אמנם היא עשויה להיות יקרה יותר מאשר מערכת אזעקה קווית, אך בסופו של דבר, התמורה שתקבלו תהיה רבה יותר. מערכת אלחוטית, ניתן תמיד לחבר לבית חכם, לשלוט עליה מרחוק באמצעות האפליקציה וכן, תוכלו לשדרג אותה בקלות עם הזמן, להעביר אותה ממקום למקום, מבלי להפסיד כסף, כמו במערכת אזעקה קווית שהיא קבועה, כך שהשקעתכם נשמרת, ברכישה של מערכת אזעקה ביתית  שהיא מהסוג האלחוטי.

מדוע מומלץ להתקין גלאים חיצוניים למערכת אזעקה

פורצים, תמיד מזהים גלאים חיצוניים ולכן הם ימנעו לפרוץ את הבית. הרבה בתים יוכלו ליהנות משקט נפשי ועל אחת כמה וכמה, כאשר מדובר בוילות פרטיות שיש בהן המון דברי ערך. למעשה מערכת אזעקה לבית, יכולה לגרום לכם שקט נפשי, כאשר אתם מעוניינים לצאת לחופשה בת מספר ימים בארץ או בחו"ל. לא תצטרכו להסס ולחשוב "מה יהיה אם יפרצו". כאשר המערכת שמגנה על ביתכם, מקושרת למוקד שמירה. 

מהם גלאי תנועה במערכת אזעקה?

גלאי תנועה, שהם חלק בלתי נפרד של מערכת אזעקה ביתית, מזהים מקרים מסוימים ופועלים לפיהם. למשל, כאשר האזעקה מזהה אנשים בבית. הגלאים הללו, משמשים להפעלת  הצופר או הסירנה של האזעקה . גלאי התנועה עשויים גם כאשר הם משולבים עם מערכת בית חכם,לזהות גשם חזק או רוחות עזות, לסגור את התריסים האוטומטיים, על מנת שהגזם או הרוח לא יגרמו נזקים לפנים הבית. מומלץ להתקין מערכת אזעקה עם גלאי תנועה, כך שתחושו בטוחים יותר.

מהו ניהול אפליקציה וכיצד זה קשור למערכת אזעקה ביתית?

אתם אלה שיכולים לשלוט  בכל הפעולות של מערכת אזעקה ביתית.  הורדת האפליקציה מתבצעת באמצעות הטלפון החכם או על טאבלט, כך שתוכלו לבדוק את מצלמות האבטחה, במערכת האזעקה וכל זה, נגיש לכם בכל מקום ובכל זמן נתון. תוכלו  לחבר את האפליקציה לכל בני המשפחה הגרים בבית ולקבל התרעות בזמן אמת, ולשלוט על בקרת כל הבית במיוחד אם אתם מחוברים לבית חכם.לסיכום – על מנת שתוכלו להבטיח לעצמכם הגנה מרבית, יש לבחור מערכת אזעקה אשר תכלול פלטפורמה מתקדמת של מערכות שליטה ובקרה, כזו שמכילה אף חיישנים איכותיים, גלאים מתקדמים, בקרים מתוכנתים וכדומה. 

הקלה שקט נפשי ואיכות חיים באמצעות אזעקה איכותית לבית

היום, כאשר הטכנולוגיה כל כך מתקדמת, זה הזמן להקל על חייכם ולשפר את איכותם, כאשר אתם שמים את הביטחון שלכם בראש סדר העדיפויות. הכוונה היא כמובן להתקנה של מערכת אזעקה לבית, אשר תענה על כל הצרכים שלכם באופן מושלם. עדיף לשלם מעט יותר על מערכת אזעקה אלחוטית ומתקדמת, מאשר לשלם יותר על נזקי פריצה. בעלי חברות מיגון לבית ולעסק, ממליצים תמיד על מערכות  אזעקה אלחוטית ורצוי מאוד שהיא תהיה מחוברת למערכת של בית חכם, מה שיגרום לכם להקלה רבה ובשליטה מוחלטת על ביתכם מרחוק.

האלמנטים אשר משפיעים על מחיר האזעקה לבית

יש להכיר את הפרמטרים שישפיעו על מחירה של מערכת אזעקה לבית. לדוגמא מספר האזורים שבהם פרוסה האזעקה. ככל שהאזורים יהיו רבים יותר, וכמובן כאשר הבית גדול מאוד, המחיר יעלה. גם יצרנית האזעקה קובעת את מחירה של מערכת האזעקה.  כלומר יצרנית אזעקות ידועה, כאשר מערכות האזעקה שלה מוכרות ואיכותיות, תדרוש מחיר גבוה יותר, מאשר יצרניות מערכות אזעקה שאינן מוכרות או פחות ידועות. גם הטכנולוגיה של האזעקה, מהווה נדבך חשוב במחיר. ככל שמערכת האזעקה הביתית, תהיה משוכללת ומתקדמת יותר, מחירה יהיה גבוה יותר. גם הנראות של מערכת האזעקה, תגבה מחיר יקר יותר.

כיצד תוכלו לחסוך במחיר של רכישת והתקנת אזעקה לביתכם?

על מנת שלא תמהרו להוציא כספים ולהתחרט על כך מאוחר יותר, ערכו סקר שוק והשוואת מחירים. לפני הכול, בררו אילו מערכות אזעקה נחשבות לאיכותיות ומתקדמות, כך שבסופו של דבר תמצאו את המחיר האידיאלי ביותר ברכישת מערכת אזעקה ביתית. שימו לב, כי ההבדלים במחירים עשויים להיות מהותיים, זו הסיבה שעליכם לברר ולבדוק את כל הפרמטרים השונים לעומק. ראשית תוכלו ברשת לבצע השוואת מחירים ולקבל את האומדן הכללי. אם אתם מעדיפים יצרנית ספציפית, הקלידו את שם היצרנית באינטרנט ומצאו את המחירים.

  מצאו חברת מיגון מוכרת שתשווק ותתקין עבורכם את האזעקה

ההמלצה הטובה והנכונה ביותר היא, לרכוש מערכת אזעקה לבית, אצל חברת מיגון ידועה אשר מציעה את כל שירותי המיגון לביתכם תחת אותה קורת גג אחת. הכוונה היא שיועץ המיגון של החברה  יציע לכם את המערכת המתאימה לכם ביותר, המתקין המקצועי יישלח מטעמה, יהיה לכם תמיד למי לפנות, כאשר החברה מציעה שירות לקוחות ותמיכה טכנית 24 שעות בכל ימות השבוע. כמו כן, תוכלו לבקש מיועץ המיגון לבדוק מה חסר לכם בבית מבחינת המיגון, למשל קודן, אינטרקום, מצלמות אבטחה ועוד. חברה כזאת היא סיקרט מערכות אשר מציעה מענה הולם, מחירים סבירים ושירות סביב השעון.

אין מחיר לשקט ולביטחון שלכם

זה הזמן להתקין מערכת אזעקה שתתאים לכם לפי נתוני הבית וצרכיכם האישיים. במיוחד במצב הביטחוני ש היום, כולנו חרדים לשלומם של בני הבית וכן כמובן לשלומכם. תוכלו כבר להתקשר לחברתנו (סיקרט מערכות) יועץ מטעם החברה יגיע אליכם, ימליץ לכם על מערכת אזעקה ביתית שתתאים לכם ויועץ המיגון, יוכל אף לערוך לכם רשימה, מה עוד חסר למיגון מושלם לבית, כך שתמיד תהיו מוגנים בכל מצב. הכינו את ביתכם במיגון מתאים, היות והשקט הנפשי והביטחון שלכם שווה הכול, במיוחד בימים טרופים אלה.

מיפוי הבית לפני תכנון נכון של התקנת מערכת אזעקה

לפני שמתקינים אזעקה ביתית, יש לבצע את המיפוי הנכון של הבית. הכוונה היא לאתר את המקום הרגיש למשל: תכשיטים , כסף, ריהוט יקר, מסמכים, דרכונים וכדומה. כאשר ממפים את הבית, השלב הבא הוא התאמת הטכנולוגיה של מערכת אזעקה משוכללת שתגן על הרכוש ועליכם. ההמלצה היא, להתקין מערכת אזעקה אלחוטית לבית, מה שגורם להתקנה להיות קלה. מערכת זו מחוברת ל-WIFI ומבוססת על התקני IP רשתיים.

בחירת כרטיס פיקוד של מערכת אזעקה

יש לבחור נכון כרטיס פיקוד למערכת האזעקה. יש לבחור את כרטיסי הפיקוד לפי כמות הגלאים. גם לוח המקשים מאפשר דריכה חלקית  של המערכת. באופן זה, ניתן יהיה להסתובב בשאר החדרים גם בשעות הלילה, היות ושהמערכת דרוכה ללא גילוי פריצה בזמן אמת. כאשר יוצאים מהבית לעבודה ניתן להחזיר את מערכת האזעקה למצב דריכה.במידה ויש לכם חצר פרטית, מומלץ להתקין אזעקה חיצונית. אם אתם מתכננים להתקין מערכת אזעקה לבית,  יש להשתמש עם סירנה פנימית, או לבקש חייגן שקט מחברת המיגון, כך שניתן יהיה לדווח למוקד בזמן השוד, מבלי שהפורץ בכלל יהיה מודע לכך

פגישת ייעוץ ללא עלות

סיקרט מערכות אבטחה - החברה המובילה והמקצועית בארץ להתקנת מצלמות אבטחה, אזעקות וקודנים.

או השאירו פרטים כאן בתיבה ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם

יולי חם בסיקרט מערכות - קבלו קצת ממבצעי החודש שלנו!

Scroll to Top

קבלו שיחת ייעוץ חינם

השאירו פרטים כאן ונדבר בקרוב

דילוג לתוכן