מצלמות אבטחה לבית

לפני שנים, מי שהשתמש עם מצלמות אבטחה, היו מוסדות ממשלתיים, בנקים ובתי עסק. היום, אנו רואים כי השימוש נעשה גם ע"י התקנת מצלמות אבטחה לבית. היום לאור העלייה בפשע והסכנות וכן, בגלל המצב הביטחוני בארץ, כל מבנה מגורים, חייב במצלמות אבטחה איכותיות. נתחיל מהסיבות מדוע יש להתקין מצלמות אבטחה במבני מגורים:

  • מניעה של גניבה ופריצה – כאשר עבריינים רואים שישנה מערכת של מצלמות אבטחה, הגנבים פוסחים על המבנה המוגן ומחפשים מבנה שאין בו מערכת של מצלמות אבטחה.
  • הגנב חוזר לזירת הפשע – אם גנבים הצליחו לחדור לבית שאין בו מערכת של מצלמות אבטחה, הם יחזרו שוב לזירה. הפעם, אם יגלו כי קיימת מערכת של מצלמות אבטחה הם לא יפרצו שוב.
  • מעקב אחר מטפלות – ישנן משפחות שמחזיקות מטפלות לטיפול בהורים מבוגרים, אך לאור המקרים הרבים שנעשו בארץ ע"י מטפלים זרים, מצלמות אבטחה, מהוות את המענה היעיל ביותר להגנה על ההורים המבוגרים וחסרי הישע. גם הורים לילדים קטנים, כאשר הם מזמינים בייבי סיטר, מעוניינים לראות בכל רגע נתון, באמצעות מצלמות האבטחה, כי ילדיהם נמצאים בידיים טובות.
  • גילוי גניבה של מנקה בבית – יש המון מקרים של גניבות תכשיטים, כסף ושאר חפצים יקרי ערך, ע"י המנקה. זה הזמן לבדוק אם גם אצלכם מבוצעות גניבות באמצעות מי שמנקה אצלכם ונתתם בה אמון. המצלמות תגלנה, אם אכן תוכלו לתת אמון באותה עובדת, או שתצטרכו לפטר אותה, ואפילו באמצעות התיעוד שיהיה בידכם, תוכלו להתלונן עליה במשטרה.

גם ביטחון ושקט נפשי וגם הרתעה

אילו הפעולות שתגרומנה מצלמות אבטחה לבית. כאשר תהיינה לכם מצלמות אבטחה, לא תחשו, כי אולי אתם תהיו הבאים בתור. כאשר תתקינו מצלמות אבטחה איכותיות, תוכלו להיות כל הזמן תחת בקרה ולדעת בכל רגע נתון מה קורה בביתכם, כאשר אתם נמצאים מחוצה לו. זיהוי הפורצים, יתאפשר אם תתקינו מצלמות אבטחה בביתכם. המשטרה תוכל לזהות את הפורצים באמצעות ההקלטה של מצלמות האבטחה.

ככל שיהיה קשה יותר לחדור לביתכם, כאשר התקנתם מערכת אזעקה ומערכת של מצלמות אבטחה, כך תהיו מוגנים ובטוחים יותר. אין אדם, אשר אינו מעוניין להגן על בני ביתו ועל רכושו, כך שההיגיון והנסיבות מחייבות התקנת מצלמות אבטחה לבית. למעשה, מצלמות האבטחה מהוות את "העיניים שלכם בבית" גם כאשר אינכם נמצאים בו.

סוגי המצלמות המומלצות לאבטחת ביתכם

ישנם שני סוגים של מצלמות אבטחה לבית. הראשון הוא מצלמות אבטחה אנאלוגיות, והסוג השני הוא מצלמות אבטחה דיגיטליות (IP).  הסוג הראשון, מצלמת האבטחה האנלוגית, מקליטות תמונות או שולחות אות ע"י כבל קואקסיאלי למקליט וידאו הנקרא DVR. למעשה מכשיר זה, ממיר את הווידיאו מאותות אנלוגיים לאותות דיגיטליים, דוחס את הקובץ ומאחסן אותו בכונן קשיח. על מנת לצפות בתוכן, יש לחבר צג ל- DVR או לחבר את ה-DVR, לראוטר, על מנת שניתן יהיה לשדר אותו באמצעות הרשת הביתית ומשם לאינטרנט.

בניגוד למצלמות אבטחה אנלוגיות, מצלמות אבטחה דיגיטליות, מבוססות על IP, מקליטות את התמונות באופן דיגיטלי מלכתחילה. מצלמו אבטחה דיגיטליות, יכולות לשלוח ולקבל נתונים באמצעות הרשת, במקום לעבור תחילה דרך ה- DVR.

כיצד תדעו לבחור מצלמות אבטחה ביתיות?

קשה לענות על שאלה מסוג זה,משום שישנם חסרונות ויתרונות בשני הסוגים הללו של מצלמות אבטחה לבית. יש להיות מודעים לחסרונות וליתרונות של התקנת מצלמות אבטחה דיגיטליות או אנלוגיות ולשקול אותם לפני שתתקינו מצלמות אבטחה בביתכם. חברות מיגון מוכרות כמו חברת סיקרט מערכות אשר ממליצה  ללקוחותיה להתקין מצלמות אבטחה דיגיטליות.מצלמות אנלוגיות במעגל סגור, מהווה כבר טכנולוגיה ישנה, אך לעומת זאת, מצלמות דיגיטליות אמנם יקרות יותר, אך ההתעסקות בהן אינה מייגעת כמו במצלמות אבטחה אנלוגיות, איכות התמונה ברורה יותר. אמנם מצלמות אנלוגיות זולות יותר מאשר מצלמות אבטחה דיגיטליות, אך בגלל התחרות הרבה והצורך הגובר בשוק למצלמות אבטחה ביתיות, המחיר ירד.

תכנון מראש של התקנת מערכות מצלמות אבטחה ביתיות

כאשר אתם מעוניינים לרכוש ולהתקין מצלמות אבטחה לבית, עליכם להבין, כי לא כל מצלמות האבטחה מתאימות לכל גודל של חלל. העניין הוא, שיש צורך לא רק לבחור נכון את הסוג של מצלמות האבטחה, כי אם יש לדעת כיצד יש להתקינן ואיפה.האיכות של מצלמות האבטחה הביתיות, חשובה מאין כמוה, כך שעליכם לפנות לחברה העוסקת במיגון הבית והעסק, והכוונה היא לשוחח עם יועץ מיגון, אשר בקיא מזה שנים במציאת מצלמות אבטחה אידיאליות, אשר יתאימו לחללים השונים בביתכם.

בסיקרט מערכות, תמצאו מגוון עצום של מצלמות אבטחה לבית ולעסק. כל לקוח אשר פנה לסיקרט מצא באמצעות העזרה של צוות סיקרט את המצלמות היעילות ביותר, אשר התאימו לכל צרכיו. לחברה מעל 12 שנות ניסיון, היא עוסקת בכל מה שקשור למיגון ואבטחה בבית או בעסק ומציעה קונים, אינטרקום, אזעקות ומצלמות אבטחה. החברה שולחת מתקינים מקצועיים, מעניקה אחריות וכן, מציעה תמיכה טכנית 24/7 וכן תמיכה מרחוק למצלמות האבטחה הביתיות, או למצלמות האבטחה בבי העסק.

מדוע תכנון מקדים של מצלמות אבטחה ביתיות הוא כה חשוב?

ישנן מטרות עיקריות לתכנון מקדים של מערכת מצלמות אבטחה לבית. למשל, יש לזהות נקודות גישה מרכזיות, יש להגדיר נכון את השטח שנהיה מעוניינים לצלם. יש לקבוע את סוג וגודל של מצלמות האבטחה, כך שהן יתאימו לאופי החלל ודרישות האבטחה. בחרו לגבי מצלמות אבטחה קוויות או אלחוטיות, למרות שרוב חברות המיגון ימליצו לכם על מצלמות אלחוטיות. יש לשלב נכון את מצלמות הפנים ומצלמות החוץ באופן מדויק ומאוזן. יש לדעת, כי ככל שיהיו  מרכיבים רבים יותר, כך המורכבות תהיה רבה יותר וכן, המחיר של המצלמות וההתקנה, יעלו בהתאם.

עדשת מצלמת האבטחה בביתכם – מה חשוב לדעת?

אז בדקתם את השוק של מצלמות אבטחה לבית, והחלטתם להתקין את המצלמות. הצעד הבא שלכם, יהיה בחירה מושכלת של עדשת המצלמה. גם כאן יש מגוון רחב של עדשות למצלמות אבטחה וכל המידע הזה עשוי לבלבל. חברת סיקרט קיימת כאן בשבילכם, על מנת שניתן יהיה לפתור גם את הסוגיה הזאת. עליכם לדעת, כי אורך המיקוד אשר נמדד לפי מ"מ ניכר בגודלה של העדשה, וזה מה שלמעשה יקבע את המפתח ואת המרחק של האובייקט בשטח המצולם. ככל שגודלה של העדשה יהיה רחב יותר, אבל פחות ממוקד, או להיפך, ככל שגודלה של העדשה יהיה גדול יותר, כך התמונה תהיה צרה אך, יותר ממוקדת.

חברת סיקרט מערכות, תמצא לכם את מצלמות אבטחה לבית, בעלות עדשות אשר יכסו באופן מרבי את החללים השונים בביתכם. תוכלו לקבל הצעת מחיר הוגנת מהחברה, כך שתוכלו לראות בבירור מה ההצעה מכילה ולהחליט.

 השאלות שישאל אתכם יועץ המיגון לפני שתתקינו מצלמות אבטחה בביתכם

ישנן שאלות שיועץ המיגון של חברת סיקרט מערכות ישאל אתכם, לפני שיוחלט את סוג המצלמות ואופן התקנתן בביתכם. למשל, האם ישנם אזורים מסוימים כמו בבית או מחוץ לבית, שתהיו מעוניינים במצלמות אבטחה מוסתרות? כמה מצלמות אבטחה לבית תצטרכו, על מנת שתהיו מוגנים באופן היעיל ביותר? את השאלות הללו ויותר, ישאל אתכם יועץ המיגון, לפני שיכין עבורכם את תכנית ההתקנה של מצלמות האבטחה. על מנת להיות בטוחים, יועץ המיגון של חברת סיקרט מערכות, יגיע לביתכם ויבין באופן מדויק אילו מצלמות אבטחה תצטרכו והיכן ניתן יהיה להתקינן.

מקום האחסון במצלמות האבטחה

ישנן עובדות, אשר עשויות להיות פחו רלבנטיות לצרכן אשר מעוניין רק במצלמת אבטחה בודדת לביתו. אם מדובר על מצלמת אבטחה אשר מהווה רק רכיב במערכת ועל הקלטה רחבה יותר, המקום של האחסון, יכול להוות בעיה של ממש. האופציה היחידה להפחתה נכונה של כמות שטח האחסון, הוא האטה בקצב הפריימים, מה שלא יפגע באיכות הסרטון. למשל מערכות HDD יכולות לאחסן כמה שבועות של צילום ללא בעיה, אבל נתונים כפולים של כל מערכת מצלמות אבטחה לבית. יש להבין, כי מערכות של מערכות אבטחה והקלטה מרובות מצלמות, תדרוש כמות גדולה של שטח אחסון, ורכישת HDD שיהיה בגודל מספיק, יהווה מרכיב יעיל וחיוני בשמירה על רצף העבודה של המערכת, מה שיספק לכם כל פרט.ההמלצה של חברת סיקרט מערכות, היא רכישה של כונן קשיח רחב.

יש לנקוב בפרטים חשובים לפני שתתקינו מצלמות אבטחה ביתיות

לכל בית, יש את נקודות החולשה שלו, כך שעליכם לציין באוזני יועץ המיגון, לגבי נקודות אלה, לני שתתקינו מצלמות אבטחה לבית. חשבו אם תצטרכו מצלמות אבטחה אשר תצלמנה באיכות טובה יותר גם בחושך, יש לבדוק מול יועץ המיגון את כל הנקודות החשובות הללו באמצעות הנתונים הללו, ניתן יהיה לתכנן על הצד המקצועי והנכון ביותר את מיקומן, סוגן וכמות מצלמות האבטחה בביתכם. לעיתים קובות, קם הצורך לשלב בין מצלמות אבטחה גלויות ומוסתרות, לפי הצרכים האישיים של כל לקוח. צוות מקצועי למיגון הבית והעסק, ידעו היכן למקם את מצלמות האבטחה הביתיות, כך שהמצלמות יבצעו את העבודה הטובה ביותר, לתפיסה של אורחים בלתי קרואים.

מצלמות אבטחה לבית
מצלמות אבטחה לבית

מדוע  להתקין מערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור? – כל הסיבות

ישנן סיבות, מדוע אנו בחברת סיקרט מערכות, ממליצים על מערכות מצלמות אבטחה לבית במעגל סגור. ראשית, הרתעה מפני פורצים, כמו אלה שעוברים ברחוב מול הנכס שלכם. כאשר ישנן מצלמות אבטחה לבית, הם לא יתקרבו אליו, על מנת שלא ייתפסו אותם. גם מבחינת ניטור מרחוק של מצלמות האבטחה, ניתן  יהיה לפקח על הנכס באמצעות הטלפון החכם, או המחשב הנייד. באמצעות טכנולוגיה זו, תוכלו לשלוט מרחוק בכל מה שקורה בבית. עוד סיבה היא איסוף הראיות. אם תהיה פריצה או ניסיון פריצה בביתכם,ניתן יהיה לספק באמצעות מצלמות אבטחה במעגל סגור, את הראיות למשטרה. גם בהגנה על חפצי הערך שלכם, ניתן יהיה להגן על חפצי אמנות, תכשיטים וכסף מזומן.

 ניטור למען שמירה על ילדים וקשישים. באמצעות מצלמות אבטחה במעגל סגור, תוכלו לבדוק את שלומם של ילדים או קשישים הנמצאים בביתכם ולדאוג לרווחתם. למי שיש בעלי חיים בבית, ניתן יהיה לבדוק את שלומם באמצעות מצלמות אבטחה לבית, כאשר מדובר על מצלמות במעגל סגור. תוכלו לברר לגבי ההבדל במחיר, להשוות ולהחליט, לגבי ההתקנה של מערכת מצלמות אבטחה מסוג זה.

הקפידו על רכישת מצלמת אבטחה בעלת פריים גבוה

ככל שיהיו במצלמת האבטחה פריימים בשנייה, כך ניתן יהיה לראות יותר ברור בני אם לא רצויים הנמצאים בביתכם או בקרבתו. מצלמות אלה, נועדו למקומות שבהם קיימות פריצות רבות. גם רכבים שנמצאים בקרבת ביתכם, או רכב שחשוד ככב של פורץ, ניתן יהיה לראות בבירור את לוחית הרישוי של הרכב, מה שיוביל ללכידתו באופן מהיר יותר. ייעוץ מקדים יסייע לכם בבחירה הנכונה של מצלמות אבטחה לבית. למעשה הפקטור הסופי הוא, שעליכם לקבוע כמה אחסון דיסק קשיח תצטרכו, היות וצרכי אחסון הווידיאו שמוקלט, משתנה בין צרכן לצרכן. לדוגמא, ניתן יהיה להתקין מצלמות אבטחה, אשר מקליטות 24/7, וישנן מצלמות מסוג אחר, אשר מיועדות רק כאשר ישנה תנועה, כך שרק אז הן מקליטות.

היכן למקם את מקליט ה- DVR?

יש לשקול היכן למקם את מכשיר ה-DVR, המחובר למצלמות האבטחה ומקליט. הבחירה היא אם תעדיפו לבקר ולעבור על החומר המוקלט. למשל אם תבחרו במצלמות אבטחה אלחוטיות כמו IP, יש להשתמש עם NVR ויש צורך בקשר של כל אחת ממצלמות האבטחה. ה-NVR, מוסיף עוד מקום לאחסון הדיסק הקשיח, כך שניתן יהיה לשמור על חומר מוקלט נוסף. יש לדאוג כי ה-DVR או ה-NVR, יהיו באזור בטוח, כך שלא ניתן יהיה למצוא אותו. למשל בחדר נעול שקשה יהיה לפרוץ, היות והדלת של החדר תהיה בעלת קודן, או טביעת אצבע. בגלל שמדובר על ראיות ותצטרכו אותן באיזה שהוא שלב, יש לשמור עליהן. בקשו מיועץ המיגון שייעץ לכם, מה המיקום האידיאלי ביותר ל-DVR.

כמה מצלמות אבטחה תצטרכו בביתכם?

כמות מצלמות אבטחה לבית, תלויה בכמה פרמטרים. למשל, דרישת חברת הביטוח, האם יש לכסות את כל שטח הבית או רק את הפתחים, כמה אתם נאותים להשקיע. גם השיקול התקציבי, מהווה נדבך חשוב.גם מטרת ההתקנה של מצלמות האבטחה חשובה, אם אתם מעוניינים לפקח על הבית מפני פורצים, אם אלה הן מצלמות שנועדו להגן על ילדים או קשישים בביתכם, או לשתי המטרות גם יחד.יש לוודא, כי  מצלמות האבטחה, יכסו שטחים שלמים ושלא יהיו שטחים ריקים, כך שניתן יהיה לקבל תמונה רחבה כמה שניתן במצלמה אחת.

אל תנסו לחסוך ולהתקין מצלמות אבטחה בעצמכם

ישנם כאלה אשר מעוניינים לחסוך, כך שהם מתקינים מצלמות אבטחה לבית בעצמם. זוהי טעות גדולה, היות והידע של יועץ מיגון ומתקין, הם אלה שיכריעו במערכת מצלמות אבטחה איכותיות, אשר יגנו עליכם ועל בני ביתכם. מדובר על ידע, לימודים וניסיון רב, שהוא זה שיכריע באיכות גם של מצלמות אבטחה וגם של ההתקנה עצמה. למעשה "הזול" יהפוך "ליקר", כאשר הרכוש היקר שלכם לא יהיה מוגן מספיק ועל זה חשוב לתת את הדעת.

תוכלו לסגור פינות רבות ולחסוך כאשר תתקינו מצלמו אבטחה ביתיות

למעשה התקנה של מצלמות אבטחה לבית באיכות טובה ובטכנולוגיה מתקדמת, עשויה לסגור לכם כמה פינות, ותוכלו לדאוג לביטחון העצמי שלכם. כאש תהיו בטוחים ושקטים, כי הבית שלכם מוגן. כאשר תהיה אפשרות להקלטה דיגיטלית של מערכת מצלמות האבטחה, כך שתוכלו להציץ בהקלטות ולקלוט מי חשוד, מי עבר כמה פעמים ליד ביתכם, איך הסתכל או התנהג ועוד. בחברת סיקרט, אנו מעניקים מגוון רב של שירות כגון: ייעוץ מקדים כבר בשלבי הבניה וההקמה של הבית, תיקונים למערכות קיימות, שדרוג למערכות אבטחה קיימות ועוד. אנו  בחברתנו, האבטחה של ביתכם תהיה מתוכננת ומתוחזקת בידיים המקצועיות ביותר.

לסיכום

מדובר על החלטה חשובה שקשורה לבטיחותכם ובטיחותם של בני הבית. יש לבצע סקר שוק, לברר לגבי סוגי מצלמות האבטחה, להשוות מחירים, לאחר שיש בידכם את הנתונים של חללי הבית והחצר, כך שתוכלו להחליט, יחד עם יועץ מיגון, אילו מצלמות אבטחה, יכסו את כל דרישותיכם וצרכיכם האישיים.

פגישת ייעוץ ללא עלות

סיקרט מערכות אבטחה - החברה המובילה והמקצועית בארץ להתקנת מצלמות אבטחה, אזעקות וקודנים.

או השאירו פרטים כאן בתיבה ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם

יולי חם בסיקרט מערכות - קבלו קצת ממבצעי החודש שלנו!

Scroll to Top

קבלו שיחת ייעוץ חינם

השאירו פרטים כאן ונדבר בקרוב

דילוג לתוכן