מצלמות אבטחה לעסק

כבעלי עסקים, נעשה ככל שביכולתנו על מנת לשמור על הסחורה ועל הכסף ועל ההתנהלות התקינה של העובדים מול הלקוחות. למעשה  אחת מההגנות הטובות ביותר היא מצלמות אבטחה לעסק. המצלמות מהוות גורם הפתעה לפורצים, מניעת וונדליזם ועוד. ניתן אף למצוא הוכחות חותכות וחשובות בכל המתנהל בעסק.

מדוע גובר הצורך בהתקנת מצלמות אבטחה בבתי עסק ומשרדים?

ישנן חברות אשר מחזיקות בציוד יקר כגון: שרתים מחשבים, כספות ועוד. כאשר בית העסק סגור ואין אף אחד במקום, המצלמות ישמשו את בעלי העסקים לתעד חשודים ולצלם רכבים חשודים שמסתובבים באזור. כמו כן, המצלמות מתריעות כאשר קיימת פעילות חשודה. כאשר פורצים רואים כי קיימות מצלמות אבטחה לעסק, הם יחשבו הרבה אם בכלל לפרוץ במקום. במידה ופורץ הצליח לחדור לבית העסק, המצלמות שהן ברזולוציה גבוהה, יכולות לצלם באופן ברור את הפורץ, מה שניתן יהיה להראות למשטרה, אשר תנסה לזהות אם מדובר על עבריין מוכר. ניתן יהיה לתעד סחורות במחסן, כך שאם ישנם חוסרים, נין יהיה לעבור על ההקלטות במצלמת האבטחה ולראות אם עובדים לקחו סחורה, או שבטעות העבירו סחורה שהיא מעל הכמות הרשומה בהזמנה.  

הסבירו לעובדים על מצלמות האבטחה בעסק ועל חשיבותן

עובדים רבים אינם מעוניינים לחוש כי עוקבים אחריהם, והם חשים שהם נמצאים במקום העבודה בתכנית האח הגדול… זו הסיבה שעליכם להסביר לעובדים מה הסיבות שבגינן רכשתם והתקנתם מצלמות אבטחה עסק. בדרך זו, יהיה להם לקבל טוב יותר את נוכחותן של המצלמות בבית העסק שלכם. ציינו לעובדים, כי מצלמות האבטחה, משמשות מקור חשוב לראיות במקרה וקורה אירוע כגון פריצה. גם התנהגות בלתי הולמת של העובדים תתועד, סכסוך עם לקוחות וכן, תמונות או וידיאו שיילקח ממצלמת האבטחה, ישמשו בחקירות ובהליכים משפטיים וכן, יסייע בהגנה מהאשמות שווא, מה שיגרום בסופו של דבר, לתוצאה הוגנת וצודקת.

מעקב באמצעות מצלמות אבטחה ישפר את הפרודוקטיביות של העובדים

כאשר מתקינים מצלמות אבטחה לעסק, זה משפר את הפרודוקטיביות של העובדים. בעלי עסקים, יכולים לזהות את חוסר יעילותם של העובדים, על מנת לשפר אותה. ניתן לראות את הנעשה בבית באמצעות הטלפון הנייד או המחשב הנייד, כך שתמיד אפשר יהיה להיות עם האצבע על הדופק, בכל מה שמתרחש בעסק שלכם. מצלמות אבטחה, מעניקות לכם שליטה מלאה בכל  מה שקורה בבית העסק שלכם, בכל רגע נתון.

השאירו את תכנון והתקנת מצלמות האבטחה בעסק שלכם רק למומחים!

היום, שוק המיגון, מציע הרבה חברות ובעלי מקצוע המציעים כל מיני סוגים של מצלמות אבטחה לעסק. הבעיה היא, שלא כל אחד מומחה בתחום. יש לדעת מה אזור הכיסוי הרצוי וכיצד ניתן לתכנן את האזור של בית העסק, כך שהמצלמות תכסינה את כל האזורים החשובים לכם בית העסק. ההמלצה של חברת סיקרט מערכות היא לכסות את דרכי הגישה לבנה של בית העסק, את הכניסות האחוריות, הכניסות של הספקים וכן, את האזור שבו ממוקמת הכספת.

כיסוי של האזורים החיצוניים בבית העסק באמצעות מצלמות אבטחה

במידה ואתם מעוניינים כי מצלמות אבטחה לעסק, תכסינה גם את האזורים החיצוניים בבית העסק שלכם, יש לבחור מצלמות אבטחה שתתאמנה לתנאי התאורה וכן, לתנאי מזג האוויר בחוץ. במידה ואתם מעוניינים לכסות אזור מסוים בכניסה או בחניון, מומלץ לבחור במצלמה נייחת, אבל אם תהיו מעוניינים לעקוב אחר אובייקט בשטח גדול, יש לבחור מצלמת אבטחה  ממונעת. גם מעקב מרחוק, אחר מה שנעשה בבית העסק שלכם, תוכלו לבצע ולכן, ההמלצה של חברת סיקרט מערכות היא, בחירת מצלמת אבטחה, אשר תהיה מחוברת לאינטרנט, מה שיאפשר גישה לעסק או למוקד השמירה שאליו בחרתם להתחבר.

חברת  סיקרט מערכות, אשר עוסקת מזה  20 שנים בכל נושא המיגון, מליצה לבעלי העסק לא רק להתקין מצלמות אבטחה לעסק, כי אם גם אזעקה משוכללת, דלתות עם קודן, מערכת אינטרקום, כך שבעלי העסקים, יהיו בטוחים כי הם מיגנו את בית העסק שלהם בכל האמצעים הטובים ביותר. יועץ מיגון של חברת סיקרט מערכות, ישמח לייעץ לכם בכל נושא המיגון, כאשר הוא יגיע לבית העסק שלכם, יבחן היטב את המקום, כך שרק אז, הוא יוכל לתכנן עבורכם את המיגון הטוב , המשוכלל והמקצועי ביותר. לחברה אזעקות ומצלות אבטחה איכותיות וכן, היא מחזיקה בשאר ציוד המיגון האיכותי, אשר נועד להגן היטב על בית העסק שלכם.

מצלמות אבטחה לעסק
מצלמות אבטחה לעסק

מצלמות אבטחה בבית העסק שלכם – מה מומלץ?

מצלמות אבטחה עשויות להיות אנלוגיות או דיגיטליות (IP). מצלמות דיגיטליות משתמשות בטכנולוגיה מתקדמת יותר וישנם מגוון יתרונות  בהתקנת מצלמות אבטחה לעסק שהן דיגיטליות. למצלמות האבטחה הדיגיטליות, יש פיצ'רים מורכבים ויכולות אנליטיקה מתקדמות.יש לציין, כי לא רק סוג מצלמות האבטחה עשוי לשנות את המחיר, כי אם התקנה, גודל בית העסק, כמות המצלמות ועוד. למשל עבודת תשתית של מצלמות אנלוגיות, עשויה לייקר באופן משמעותי את המחיר. למשל, מעברים בין הקומות, מרחק גדול, הסתרת הכבלים בקיר ועוד.

 תוספות במצלמות אבטחה בעסק שיש לשקול

עד עכשיו, פירטתי על מערכת בסיסית של  מצלמות אבטחה לעסק, אך ישנם תוספות שיש לקחת בחשבון לפי הצרכים האישיים של כל בעל עסק.  למשל, מסך למצלמות האבטחה, כאשר בעלי העסק אינם מסתפקים במסך של המחשב, בעת שמצלמות האבטחה מחוברות לאינטרנט, היות וישנם כאלה שמעוניינים במסך ייעודי שמסונכרן למערכת באופן קבוע. מחיר המסך ישתנה, לפי גודלו. חשוב לציין, כי מבחינת השמע, מצמות פשוטות יותר, לא מקליטות אודיו. במידה ותהיו מעוניינים להקליט שמע של מה שקורה בחברה או בבי העסק, תוכלו להוסיף מיקרופונים. המחיר יהיה בהתאם למרחק של המקום בו נמצא המיקרופון למערכת של מצלמות האבטחה.

מה מומלץ לכם לקחת בחשבון לפני הרכישה וההתקנה של מצלמות האבטחה בעסק?

לרוב, כל בית עסק או חברה מבוטחים באמצעית חברת ביטוח. לפני רכישת מצלמות אבטחה לעסק, עליכם לדעת מה הדרישות של חברת הביטוח לגבי סוג המצלמות ומערכת מסוימת שהביטוח ידרוש. כמו כן, יש לבצע תכנון מדויק, לפי נתוני בית העסק, את המיקום, כמות המצלמות, אם יש להתקין מצלמות גם מחוץ לבית העסק ועוד. במידה ואתם עדיפים מצלמות אנלוגיות שמצריכות חיווט, יש להשתמש  עם כבלים איכותיים בלבד, כך שיחזיקו מעמד לשנים רבות.

DVR למצלמות האבטחה בבית העסק

רבים מבעלי העסק מעוניינים ובצדק, להקליט את כל המתרחש בכל שעות היממה. לכן, יש צורך לרכוש מכשיר DVR שהוא מקליט את כל הנעשה בעסק וכן, מומלץ שיהיה איכותי ויהיה לו מספיק מקום להקלטה. חשוב לדעת, כי מכשיר ה- DVR, מיועד למצלמות אנלוגיות. למצלמות  העובדות על רשת, מסוג IP, קיים מכשיר שהוא מקליט הנקרא NVR. גם הכבלים במכשיר מסוג NVR יהיו שונים למשל כבל הרשת יהיה מסוג 5 CAT או  6CATעל מנת לדעת, איזה סוג של מלמות אבטחה לעסק יהיה ומלץ עבורכם, יש להתייעץ עם יועץ מיגון העוסק שנם בתחום.

מהי ההמלצה של אחת מחברות המיגון המוכרות בשוק?

את מצלמות האבטחה האנלוגיות כולנו מכירים מזה שנים. אלה היו מצלמות האבטחה הראשונות, אך מאז עברו הרבה שנים והטכנולוגיה התקדמה בצעדי ענק. למשל כבל קואקס הוא זה שמשתמשים בו במצלמות אבטחה אנלוגיות. לכבל ספציפי זה, יש מגבלות לכמות המידע שהוא מסוגל להעביר. לעומת זאת, מצלמות אבטחה לעסק מסוג IP,  קיים מעבד פנימי אשר ממיר את הוידיאו ודוחס אותו לפני שהוא נשלח למקליט. חברת סיקרט מערכות, הקיימת שני עשורים, ממליצה על מצלמות אבטחה אלחוטיות לעסק שהן משוכללות יותר. אמנם מערכת מצלמות אבטחה מסוג זה, עשויה להיות מעט יקרה יותר, אך העסק שלכם מוגן יותר. למעשה הוידיאו שתיראו במערכת מסוג IP, תהיה ברזולוציה גבוהה יותר. למעשה וידיאו זה, יהיה חד וניתן יהיה זהות בו בקלות אנשים, או חשודים שניסו לפרוץ את בית העסק.

חיסכון בתשלום ההתקנה באמצעות מצלמות אבטחה מסוג IP

עלויות ההתקנה של מצלמות אבטחה לעסק מסוג IP, תהיה נמוכה, אך התוצאות תהיינה מעולות, היות ומדובר על מערכת מצלמות  אבטחה מתקדמת, אשר ניתן להיות בטוחים, כי העסק שלכם מתועד בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע. מומלץ כי מצלמות האבטחה, תהיינה מחוברות  לחברת שמירה, כך שבכל חשד, ניתן יהיה להזעיק במהירות את חברת השמירה. עוד יתרון בולט במצלמות אבטחה אלחוטיות הוא, שניתן תמיד להרחיב את המערכת ולהוסיף בה עוד אלמנטים, מה שלא ניתן לבצע בשאר מצלמות האבטחה שהן אינן אלחוטיות.

מערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור

מצלמות אבטחה במעגל סגור, היא מערכת של מצלמות ששדרות את כל מה שמצולם בתוך בית העסק. למעשה, היום מונח זה של מערכת מצלמות אבטחה לעסק במעגל סגור, אינו רלוונטי, היות והצלמות מחוברות לרשת האינטרנט, כך שהמעגל כבר אינו סגור, אך המונח עדיין נשאר. ברוב בתי העסק וגם בבתים הפרטיים, מתקינים מצלמות המשדרות בכל שעות היממה את בית העסק או הבית, מה שמאפשר שליטה מלאה בכל המתרחש. למעשה מצלמות אלה, מבטיחות הגנה מרבית לבית העסק, תוך כדי שמירה על הציוד, הכספת, הקופה ואף על העובדים עצמם.

מדוע מומלץ להתקין מצלמות אבטחה עם ראיית לילה?

ישנם יתרונות רבים למי שמתקין מצלמות אבטחה לעסק עם ראיית לילה. הרי כל הגניבות או הפריצות מתרחשות בלילה. ניתן יהיה באמצעות מצלמות אבטחה עם ראיית לילה, לנטר כניסות, חניונים, היקף המבנה הכולל גם שערים וגדרות. ניתן לנטר גם את הציוד והאחסון בית העסק. ידע מוקלט שניתן יהיה לראות היטב בזכות מצלמות האבטחה בעלות תכונות של ראיית לילה. ניתן יהיה לצלם את האזור, גם כאשר לא קיימת הרבה תאורה.  אם אתם מעוניינים לראות היטב את כל מה שקורה בשעות הלילה, חברת סיקרט מערכות, מציעה לכם מצלמות דימות תרמי, אשר עשויות לתפקד גם כאשר קיים ערפל, עשן וכדומה. ההבדל בין מצלמות דימות תרמי, לבין מצלמות ראיית לילה הוא, שראיית הלילה עובדת רק בלילה ואילו מצלמות דימות תרמי, עובדות גם באור וגם בחושך.

מצלמות אבטחה נסתרות לעסק

ישנם בעלי עסקים אשר מעדיפים בנוסף, להתקין מצלמות אבטחה נסתרות שמאפשרות  מעקב סמוי ישנן מצלמות נסתרות אשר מתאימו לבית העסק והן נסתרות. לרוב מצלמה נסתרת בעסק, יעילה בשעות היום ואינה מאפשרת ראיית לילה. רבים מתקינים מצלמות אבטחה לעסק שהן נסתרות, לאפשר מעקב אחר העובדים. ישנן מצלמו ת אבטחה נסתרות, אשר מגיעות בכל מיני גדלים. ישנן מצלמות IP, שהן מחוברות לאינטרנט, וישנן כאלה שמתחברות אל DVR.

מידע על מצלמות אבטחה לעסק שלכם

להלך מידע בסיסי על מצלמות אבטחה לעסק, אשר יסייע לכם בבחירה המושכלת.. לדוגמא, מצלמות כיפה, אלה מצלמות אבטחה לעסק. למשל מצלמות כיפה, אשר מתאימות למשרדים גדולים, לקניונים ולחנויות. אי אפשר לדעת לאיזה כוון פונה המצלמה, בגלל הגוון הכהה שלה. מצלמה זו היא אסתטית במראה. יש  סוג מצלמות כיפה שיש בהן 4 עדשות אשר מכסות זווית רחבה בצילום.

 מצלמות אבטחה ממונעות

ישנן גם מצלמות אבטחה ממונעות אשר מחוברות למנועים וניתן לשלוט עליהן מרחוק. השליטה בהן, מתבצעת באמצעות סטיק או לחצנים באמצעות המחשב אפשר לשוט בקלות, גם על החדות של הזום, קרבה ומרחק מהאובייקט המצולם. החיסרון של מצלמת אבטחה זו, הוא המחיר שלה שהוא גבוה, בהשוואה לשאר מצלמות אבטחה לעסק מסוגים אחרים. אם התבלבלתם מרוב המידע, תוכלו תמיד להתייעץ עם אחד מיועצי המיגון של חברת סיקרט מערכות, אשר ישמח לייעץ ולתת לכם הצעת מחיר. לאחר שהבנתם לגבי סוגי מצלמות אבטחה לעסק, זה הזמן לקבל את ההחלטות הנבונות ולבחור מצלמות אבטחה שיענו על צרכי בית העסק שלכם באופן המיטבי.

למעשה האופציות  הן רבות, אם מצלמות קוויות, מצלמות סמויות, מצלמות אלחוטיות ומצלמות ממונעות. קבלו את ההחלטה הנכונה ותוכלו ליהנות ממצלמות שיגנו על בית העסק שלכם וישרתו אתכם לאורך זמן. יש לבחור בחברה אשר מציעה גם שירות תמיכה מרחוק, בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע, כך שבמקרה ולא תדעו כיצד להפעיל את המערכת או אם הסתבכתם, תמיד יהיה מענה אנושי אשר יסייע לכם בהפעלה תקינה של מערכת  מצלמות האבטחה.

מצלמות אבטחה לעסק עם מכשיר הקלטה

 מצלמות אבטחה – העיניים של העסק שלכם

אם נגדיר זאת כך, מצלמות אבטחה לעסק, פועלות כעוד מערכת ומהוות את "העיניים של בית העסק". מצלמות אלה, מספקות אבטחה, משפרות את היצירתיות בעבודה וכן, הבטיחות של העובדים. מדובר על משאב בעל ערך רב לכל עסק. חשוב לציין, כי אם מדובר במערכת מצלמות אבטחה יקרה, בעלי העסק יוכלו  לקבל הוצאה מוכרת מרשויות המס, היות ומצלמות האבטחה, חיוניות לשמירה על בית העסק ומניעת הפסדים.

מחירן של מצלמות אבטחה בעסק

יש להבין, כי רכישה והתקנה של מצלמות אבטחה לעסק, זה לא גבינה שרוכשים במרכול. זהו והמחיר עשוי להשתנות בגלל כל מיני גורמים. למשל כמות המצלמות, סוג המצלמות ועוד. מחיר ההתקנה עשוי לעלות בהתאם למורכבות. מומלץ תמיד כי מתקין מורשה שיש לו ניסיון רב בהתקנה ותכנון מצלמות אבטחה, יבצע את העבודה וייתן לכם אחריות. יש לשלב את מערכת מצלמות האבטחה, יחד עם מערכת אזעקה, בבית עסק קטן וגדול כאחד. בדרך זו תהיו מוגנים. קיים שיתוף פעולה בין כוחות המשטרה, כך שבעל העסק מאפשר גישה ושקיפות למשטרה, כאשר המשטרה שולפת את האירוע של הפריצה, או ניסיון הפריצה ממערכת ההקלטה מה- DVR, או מה- NVR.

אם יש לכם שאלות ואתם מעוניינים לדעת מה כולל השירות של חברת סיקרט מערכות, הנכם מוזמנים לפנות אלינו, ואנו נשמח לתת לכם שירות מקצועי, אמין ויעיל כמיטב המסורת שלנו מזה 20 שנים.

פגישת ייעוץ ללא עלות

סיקרט מערכות אבטחה - החברה המובילה והמקצועית בארץ להתקנת מצלמות אבטחה, אזעקות וקודנים.

או השאירו פרטים כאן בתיבה ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם

יולי חם בסיקרט מערכות - קבלו קצת ממבצעי החודש שלנו!

Scroll to Top

קבלו שיחת ייעוץ חינם

השאירו פרטים כאן ונדבר בקרוב

דילוג לתוכן